fbpx

REGULAMIN SKLEPU

Klient ma prawo przed  złożeniem zamówienia do negocjacji wszelkich zapisów umowy ze Sprzedającym, w tym również zmieniających zapisy poniższego regulaminu. Negocjacje, te powinny być prowadzone w formie pisemnej i kierowane na adres Sprzedającego (Nawo design – Natalia Wojtowicz, Wola Mała 84, 37-100 Łańcut). W przypadku zrezygnowania przez Klienta z możliwości zawarcia umowy na drodze indywidualnych negocjacji zastosowanie ma poniższy regulamin i stosowne przepisy prawa.

Regulamin

1.POSTANOWIENIA OGÓLNE:

  1. Sklep internetowy www.nawodesign.pl zarządzany jest przez Nawo design – Natalia Wojtowicz, Wola Mała 84, 37-100 Łańcut. Kontakt: sklep@nawo-design.pl
  2. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego nawo-design.pl
  3. Wszystkie zdjęcia oraz opisy produktów są własnością Nawo design – Natalia Wojtowicz i zabrania się jakiegokolwiek ich kopiowania oraz rozpowszechniania.
  4. Wszelkie informacje o produktach zawarte na stronie sklepu internetowego, takie jak opisy produktów, parametry, ceny stanowią jedynie zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego. 

2.ZASADY SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ:

  1. Korzystanie ze sklepu internetowego wymaga: użycia urządzenia umożliwiającego oglądanie stron internetowych oraz dokonywanie na nich czynności, podłączenia do Internetu oraz przeglądarki internetowe, oraz posiadania aktywnej skrzynki poczty elektronicznej umożliwiającej odbiór wiadomości.
  2. Złożenie zamówienia bez wcześniejszej rejestracji w sklepie internetowym wymaga podania niezbędnych danych takich jak: imię, nazwisko, aktualny adres e-mail, numer telefonu, adres miejsca odbioru zamówienia ( w przypadku przedsiębiorców także firmę i numer NIP).
  3. Jeśli Klient chce założyć konto może to zrobić poprzez:

– zaznaczenie pola „Stworzyć konto” oraz podanie hasła do logowania podczas składania zamówienia

– wypełnienie formularza rejestracyjnego dostępnego na stronie głównej sklepu internetowego www.nawo-design.pl

  1. Jeśli Klient posiada już konto, powinien zalogować się i dzięki temu, dane potrzebne do realizacji zamówienia zostaną uzupełnione automatycznie.
  2. Podczas składania zamówienia, klient jest informowany o wszystkich kosztach jakie musi ponieść ( cena produktu oraz koszty wysyłki).
  3. Aby dokonać zakupu, kupujący musi potwierdzić, że przeczytał i akceptuje regulamin sklepu internetowego oraz wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji zamówienia.
  4. Produkt wykonujemy według wskazanych przez klienta cech, które wybiera w karcie produktu (jak np. rozmiar czy kolor).

3.STATUSY ZAMÓWIEŃ

Statusy zamówień – szczegółowe informacje dla klientów o zamówieniu, przesyłane przez Nawo-Design.pl w wiadomościach e-mail, o następujących statusach:

  1. Nowe – złożenie oferty zakupu, etap sprawdzania dostępności produktu.
  2. Wstrzymane – oczekiwanie na zaksięgowanie płatności.
  3. W trakcie realizacji – kompletowanie zamówienia, pakowanie oraz przygotowanie do wysyłki.
  4. Zrealizowane – zamówienie przekazane do wysyłki.

4.DOSTAWA I WYSYŁKA

  1. Ze względu na to, że wszystkie produkty w sklepie internetowym są wykonywane ręcznie, przy każdym produkcie jest zamieszczona informacja ile maksymalnie może trwać czas wysyłki. Jednakże czas ten nie będzie dłuższy niż 20 dni roboczych. Staram się, aby przy każdym zamówieniu ten czas był jak najkrótszy.
  2. Czas dostarczenia przesyłki od momentu jej nadania zależy od wyboru opcji dostawy.

Przesyłki krajowe:

Przesyłka kurierska – do 2dni roboczych

Paczkomaty InPost –  do 2dni roboczych

Przesyłki zagraniczne:
 
W zależności od kraju, do wyboru jest przesyłka Kurierska lub Poczta Polska.
 
 
  1. W celu prawidłowej realizacji zamówienia, kupujący jest zobowiązany podać pełne, prawdziwe dane osobowe oraz adres wysyłki.
  2. Jeśli przesyłka wróci do nas z powodów niezależnych od nas, czyli np. podaniu przez kupującego nieprawidłowego lub niepełnego adresu, nieobecności odbiorcy, zmiany adresu lub innych danych, o których nadawca nie został uprzedzony, nie ponosimy odpowiedzialności finansowej za zwrot, ani też nie wysyłamy paczki ponownie, bez wcześniejszego opłacenia kosztów wysyłki przez zamawiającego.

5.CENY I PŁATNOŚCI

  1. Ceny na stronie podane są w polskich złotych. Są to ceny brutto, a więc uwzględniają wszelkie składniki w tym wymagane daniny publicznoprawne. Do ceny dodatkowo doliczany jest koszt przesyłki, o którym są klienci informowani w momencie składania zamówienia. Jeśli klient posiada kod rabatowy, może go użyć, aby obniżyć cenę produktu również w trakcie składania zamówienia. Kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami.
  2. Płatności realizowane są za pomocą zwykłe przelewy bankowe.
  3. W przypadku wyboru płatności poprzez zwykły przelew bankowy, dane do wpłaty kupujący otrzymuje po złożenie zamówienia drogą e-mailową.
  4. Czas oczekiwania na zaksięgowanie płatności to 5dni roboczych. Po tym czasie zamówienie zostaje anulowane przez sklep internetowy.

6.ZWROTY

  1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie czternastu dni liczonym od dnia otrzymania rzeczy. Nie dotyczy to zamówień produktów robionych na zamówienie, tzn. według indywidualnych wymiarów, projektów lub oznaczone w sklepie jako “produkt na zamówienie”. Produkty wykonywane na zamówienie są oznaczone w sklepie na karcie produktu oraz w koszyku jako “Produkt dostępny na zamówienie”. Produkty wykonywane na zamówienie posiadają również tą informację w opisie produktu.
  2. Jeśli klient chce odesłać zamówiony produkt wcześniej powinien wysłać e-mail na : sklep@nawo-design.pl – z podaniem nr zamówienia i ewentualnego powodu zwrotu/reklamacji. W odpowiedzi zwrotnej otrzyma od sklepu adres do wysyłki zwracanego zamówienia. Nie jest to konieczne, natomiast pozwoli to usprawnić cały proces.
  3. Zamówiony produkt klient powinien odesłać na adres:

Nawo Design – Natalia Wojtowicz

Wola Mała 84

37-100 Łańcut

  1. Odesłany towar musi być nowy i nie nosić śladów użytkowania oraz musi posiadać oryginalne metki. Dołączony formularza zwrotu (załącznik nr 1 do Regulaminu) do odsyłanego produktu pozwoli usprawnić proces zwrotu. Skorzystanie przez Klienta z tego wzoru nie jest dla niego obowiązkowe.
  2. W przypadku odstąpienia od umowy, sprzedawca zwraca konsumentowi wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 (czternaście) dni od dnia, w którym sprzedawca został poinformowany o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej Umowy.
  3. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni.
  4. Prawo odstąpienia od umowy, nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów wskazanych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, w szczególności umów: o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia, w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami, o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
  5. Klient będący Konsumentem ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie
    wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób
    wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i
    funkcjonowania Produktu.
  6. Bezpośrednie koszty odesłania Towaru do Sprzedawcy w sytuacji odstąpienia od umowy zawartej na odległość ponosi Konsument.

7.REKLAMACJE

  1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia Klientowi Towarów bez wad. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Konsumenta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną. Jeżeli Towar ma wadę Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, lub żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady.
  2. Reklamacje należy składać na adres: Wola Mała 84, 37-100 Łańcut lub elektronicznie na adres e-mail: sklep@nawo.design.pl Dla usprawnienia procedury reklamacyjnej, reklamowany Towar powinien być dostarczony wraz z dowodem zakupu i zgłoszeniem reklamacyjnym (załącznik nr 2 do Regulaminu), czyli wskazaniem osoby składającej reklamację, żądaniem załatwienia reklamacji oraz wskazaniem wady Towaru.
  3. Pamiętaj, że w przypadku indywidualnego uzgadniania właściwości towaru konsumpcyjnego domniemywa się, że jest on zgodny z umową, jeżeli odpowiada podanemu przez sprzedawcę opisowi, dlatego akceptujemy zarzuty co do niewłaściwego rozmiaru lub koloru – o ile wyniknęło to z naszego niedopatrzenia, nie zaś z błędów lub różnic odcienia na monitorze.
  4. Reklamacje nie będą uwzględniane w przypadku obniżania się jakości produktu w związku z  normalnym procesem zużycia i poniższych przypadkach:
        a) mechaniczne uszkodzenia produktu i wywołane nim wady
        b) uszkodzenia i wady powstałe na skutek:

-niewłaściwego przechowywania i konserwacji

-użytkowania lub pozostawienia produktu w nieodpowiednich warunkach (nadmierna wilgotność, zbyt wysoka lub zbyt niska temperatura, nasłonecznienie, itp.).

-samowolnych (dokonanych przez użytkownika lub inne nieupoważnione osoby) napraw, przeróbek lub zmian w produkcie.

  1. Sprzedawca w ciągu 14 (czternastu) dni ustosunkuje się do żądania Konsumenta.
  2. O rozpatrzeniu reklamacji i jej wyniku Sprzedawca powiadomi Klienta w wiadomości wysłanej na adres podany przez Klienta w reklamacji.
  3. Klient jest odpowiedzialny za dostarczenie reklamowanego towaru na swój koszt. W przypadku zaakceptowania reklamacji, koszt dostarczenia towaru zostaje zwrócony klientowi.
  4. W przypadku, gdy Klient sklepu będzie chciał wdać się w spór z naszą firmą w związku z obsługą reklamacji towaru ma możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów. Wszelkie spory wynikające z umowy sprzedaży mogą być rozwiązywane w trybie mediacji przez mediatorów Centrum Mediacji Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie, stosownie do regulaminu tego Sądu, obowiązującego w dniu skierowania wniosku o mediację.

8.POLITYKA PRYWATNOŚCI I OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Dane osobowe przekazywane przez klienta przetwarzane są przez firmę Nawo Design – Natalia Wojtowicz, który jest Administratorem Danych Osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29.8.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 1997 r. Nr 133 poz. 883 z późn. zm.).
  2. Cele i zakres przetwarzanych danych osobowych określa zakres zgód oraz uzupełnionych danych, przesłanych za pomocą odpowiednich formularzy. Przetwarzanie danych osobowych klientów może dotyczyć imienia i nazwiska, adresu poczty elektronicznej, adres zamieszkania, numeru telefonu, adres IP komputera.
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu:

-realizacji przepisów prawa,

-założenia Konta, realizacji Zamówienia, świadczenia usług drogą elektroniczną, rozpatrywania składanych reklamacji oraz innych czynności wskazanych w Regulaminie,

-działań promocyjnych i handlowych Sprzedawcy.

  1. Podanie danych osobowych i wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne, ale brak zgody na przetwarzanie danych osobowych oznaczonych jako obligatoryjne, uniemożliwi wykonywanie usług i realizację umów przez Sprzedawcę.
  2. Zgody te mogą być w każdej chwili cofnięte, poprzez wysłanie takiego żądania na adres poczty elektronicznej lub miejscowy Sprzedawcy podany w Regulaminie.
  3. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w przypadku, o którym mowa w ust. 3 lit. a, jest ustawowe upoważnienie do przetwarzania danych niezbędnych w celu działania zgodnego z prawem, natomiast w przypadku, o którym mowa w ust. 3 lit. b i c, jest to umowne upoważnienie do przetwarzania danych osobowych w razie, gdy jest to niezbędne dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez administratora danych albo odbiorców danych oraz zgoda Klienta.
  4. Dane udostępniane są jedynie w celu realizacji Zamówienia i umów o świadczenie usług drogą elektroniczną (przewoźnikowi i firmie świadczącej usługi księgowe dla Sprzedawcy). Dane osobowe zgromadzone przez Sprzedawcę mogą być także udostępnione:

-odpowiednim organom państwowym na ich żądanie na podstawie odpowiednich przepisów prawa,

-innym osobom i podmiotom – w przypadkach przewidzianych przez przepisy prawa.

  1. Udostępnienie danych osobowych podmiotom nieuprawnionym według niniejszego Regulaminu, może nastąpić wyłącznie za wcześniej wyrażoną zgodą Klienta, którego dane dotyczą.
  2. Klientom przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jego dotyczą, zawartych w zbiorach danych, a zwłaszcza prawo do:

-dostępu do swoich danych osobowych, dokonywania uzupełnienia oraz poprawiania danych poprzez zgłoszenie takiego żądania Sprzedawcy,

-żądania czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem ustawy albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane,

-sprzeciwu wobec przetwarzania ich danych osobowych – w przypadkach przewidzianych przepisami prawa – oraz prawo żądania ich usunięcia, gdy staną się one zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane.

  1. Powierzone dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawa: ustawie z dnia 29.6.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz. 926, z późn. zm.), ustawie z dnia 18.7.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z poźn. zm.), rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29.4.2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne, służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz.1024).
  2. Sprzedawca stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną, a w szczególności zabezpiecza dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem ustawy oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.
  3. W przypadku uzyskania przez Sprzedawcę wiadomości o korzystaniu przez Klienta z usługi świadczonej drogą elektroniczną niezgodnie z Regulaminem lub z obowiązującymi przepisami (niedozwolone korzystanie), Sprzedawca może przetwarzać dane osobowe Klienta w zakresie niezbędnym do ustalenia odpowiedzialności Klienta.
  4. Sklep internetowy może przechowywać zapytania http w związku, z czym w plikach logów serwera mogą być zapisane niektóre informacje, w tym adres IP komputera, z którego nadeszło zapytanie, nazwa stacji Klienta – identyfikacja realizowana przez protokół http, o ile jest możliwe, data i czas systemowy rejestracji w serwisie i nadejścia zapytania, liczbę wysłanych przez serwer bajtów, adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez Klienta, jeżeli Klienta wszedł przez linka, informacje o przeglądarce Klienta, informacje o błędach, jakie nastąpiły przy realizacji transakcji http.
  5. Logi mogą być gromadzone, jako materiał dla prawidłowego administrowania serwisem. Dostęp do informacji mają tylko osoby uprawnione do administrowania systemem informatycznym.

9.POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 2 marca 2000 r. O ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Z 2000 r. Nr 22 poz. 271).
  2. Wszystkie teksty (w tym również ten regulamin), nazwy, projekt strony, logotyp, fotografie są naszą własnością i nie mogą być wykorzystywane ani przetwarzane bez naszej zgody. Zastrzegamy sobie prawo do zmian zawartości strony, treści oraz informacji zamieszczonych na stronie bez konieczności podania przyczyny.
  3. Nawo-design.pl informuje, że w funkcjonowaniu sklepu internetowego mogą wystąpić przerwy utrudniające lub uniemożliwiające korzystanie ze sklepu internetowego, a wynikające z przyczyn technicznych (konserwacje, przeglądy itp.) lub z innych przyczyn od niego niezależnych.
  4. Sklep internetowy  zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu z ważnych przyczyn, w szczególności w razie zmiany przepisów prawa, zasad  funkcjonowania sieci Internet lub znacznych zmian sytuacji rynkowej. O planowanej zmianie poinformuje na stronach internetowych Sklepu z odpowiednim wyprzedzeniem. Wszelkie Zakupy, których realizacja rozpoczęła się przed wejściem w życie nowego Regulaminu będą realizowane według zasad poprzedniej wersji Regulaminu.